Kupnja i naručivanje

Nije potrebna registracija, moguće je kupovati i kao „gost“.

  • Primamo samo narudžbe fizičkih osoba s prebivalištem u Republici Hrvatskoj. Kupnja/naručivanje u našoj internetskoj trgovini moguća je 24 sata dnevno, sve dane u godini.

Vrijede one cijene koje su u trenutku naručivanja navedene pokraj proizvoda i to u nacionalnoj valuti, bez troškova poštarine.

Proizvodi:

  • Odstupanja od boja prikazanih na slikama na internetskoj trgovini i stvarnim bojama modela moguća su. Ovise i o postavkama boja na zaslonu vašeg računala ili mobilnog uređaja. Stoga ne jamčimo da boje prikazane na web-stranici odgovaraju stvarnim bojama isporučenih modela.
  • Sve ovisi o našim dobavljačima. Većina njih dobavlja odjeću koja je univerzalne veličine. Svjesni smo da to nije veličina koja odgovara svakoj osobi i tijelu. Trudimo se uvijek pronaći ponudu koja bi bila za sve, ali to nije uvijek slučaj.

Ako proizvod ne možete dodati u košaricu tada ga nema na zalihama i nije dostupan, a ako možete onda ga ima na zalihama i dostupan je. Slobodno nam se javite s upitom za proizvod koji nije dostupan na e-mail ili broj telefona naše korisničke podrške.

plaćanje i dostava

Plaćanje naručenih proizvoda vrši se pouzećem (plaćanje kod preuzimanja).

Naručeni proizvodi isporučuju se na cijelo područje Republike Hrvatske.

Isporuku vrši Hrvatska Pošta.

Rok dostave je 3 do 7 radnih dana.

Poštar paket dostavlja na kućna vrata. Ukoliko nema nikoga tko bi preuzeo paket, poštar će ostaviti obrazac za preuzimanje paketa u pošti. Paket je u pošti moguće podići isključivo osobno i u roku od 5 dana od primitka obrasca.

Ukoliko ste napravili narudžbu, ali niste primili potvrdu na e-mail u roku od 30 minuta, narudžba nije izvršena ili ste pogrešno unijeli e-mail adresu. Savjetujemo da nam se javite kako bismo provjerili.

Poštarina iznosi 25 kn, osim za narudžbe iznad 299 kn, kada je poštarina besplatna.

Ne vršimo dostavu proizvoda izvan granica Republike Hrvatske.

Reklamacije

Kupac ima pravo u roku od četrnaest (14) dana od dana dostave proizvoda na reklamaciju kupljenog proizvoda, povrat ili zamjenu proizvoda. Kupac je obvezan dostavljene proizvode vratiti u stanju u kojem su mu dostavljeni i u originalnom pakiranju (trgovačko pakiranje u kojem je roba i dostavljena) i sa etiketom.

U roku od 14 dana od primitka proizvoda imate pravo na povrat proizvoda o vlastitom trošku. Proizvod mora biti s etiketom/deklaracijom proizvođača, nenošen i u prvotnom stanju.

Troškove povrata/zamjene proizvoda snosi kupac.

Nakon skidanja etiketa/nošenja artikla, povrat proizvoda više nije moguć.

Naravno. Dostupni smo na e-mailu: shop.uzuri@hotmail.com. Odgovorit ćemo u najkraćem mogućem roku i potruditi se riješiti Vaš problem.

Add to cart